داستان کوتاه

داستان های کوتاه ، داستانهای آموزنده و کوتاه ، داستانهای تاریخی ، داستانهای عبرت آموز، داستان تخیلی

داستان کوتاه

داستان های کوتاه ، داستانهای آموزنده و کوتاه ، داستانهای تاریخی ، داستانهای عبرت آموز، داستان تخیلی

کی درست میگه : فوتبالیست یا خبرنگار ؟

http://www.shadaneh.com/wp-content/uploads/2012/02/iran.jpg


خبرنگار یه نشریه مدعی کار فرهنگی در ورزش ، از یکی از ستارگان فوتبال می پرسه : بازی در تیم ملی بهتره یا باشگاه های اروپا ؟
ستاره فوتبال با خنده و قاطعیت میگه : چی بگم ! بازی در یک تیم مطرح اروپایی آرزوی همیشگی هر فوتبالیست ایرانیه !
خبرنگار با نگاه و صدایی شماتت آمیز می پرسه : برای بازی در تیم ملی احساس وظیفه و غرور ملی نمی کنی ؟
ستاره فوتبال میگه :  من یک فوتبالیستم ، ورزشکار حرفه ایی ام نهایتش 10 سال دیگه می تونم بدوم بعدش هم فراموش میشم شما از آرزوهام پرسیدید منم جوابتون رو دادم
خبرنگار تون صداش رو بالاتر می بره جوری که اینگار دادستانه و می خواد ورزشکار گناهکار رو محاکمه کنه  میگه  : ایران ما به ورزشکاران با غیرت ...
ستاره فوتبال سخن خبرنگار رو قطع می کنه و میگه : برای من از این چیزا حرف نزن شما  بزرگترین متفکر کشورتون رو که منظورم حکیم ارد بزرگ هست رو رها کردین یه بار یه جمله ازش چاپ نکردین حالا اومدین پیش من ؟!! .... می خواهید بگم چرا ؟!! چون از راه مصاحبه با من ، حالا هر چرت و پرتی که بگم کلی پول در میارین تیراژ نشریتون و آگهی های آنچنانی تون ! رو می برین بالا !! اگر می خواهی از غرور ملی حرف بزنی باید بروید پیش حکیم ارد بزرگ که میگه : (ایران بهشت ماست ، ایران تنها بهانه بودن است)
ستاره فوتبال مکث ی می کنه و ادامه می ده : آقای خبرنگار محترم به سردبیرتون سلام برسونید و بگید فلانی گفت : برای فرهنگ سازی باید بروید بدنبال اندیشمند و حکیم ، چون یک حکیم می تونه راه درست رو به جوانان و نسل فردا نشون بده ، من خیلی هنر بکنم توپ که اومد زیر پام ، گلش کنم ! همین ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد